Pekelītes
iepriekšējā vakarā neesmu izkrāmējis, ātri sapošos un bez desmit sešos sēžos
Ksenijas izsauktajā taksī. Viens, divi un lidostā. Tablo vēstī, ka izlidosim
deviņos, t.i., ar divu stundu kavēšanos. Reģistrācijā uzreiz iedod brokastu
kuponu (~4 eiras; ir dzirdēti briesmu stāsti par airBaltic, kurš Rīgā dodot par
divarpus eirām - par to vienīgi pudelīte minerālūdens iznāk), jo kavēšanās paredzama ilgāka par divām stundām un МАУ noteikumi visai līdzinās Eiropas Savienības regulai 261/2004. Ar dubultu espresso & ne pārāk gardu strūdeli (Karpati mani izlutinājuši!) gana, jo ēstgriba vēl lielāka guļava par mani.
The eagle is taxiing |
Ļitakā uz Rīgu (Embraer 190 – man dikti tīk!) aizpildīta
kāda piektā daļa vietu (viņiem noteikti vienošanās ar sū.. airBaltic, jo no
Kijevas var lētāk aizlidot uz Vīni nekā uz Rīgu, par Viļņu nemaz nerunājot). Izskatās, ka esmu aizmirsis adījuma raksta zīmējumu iepriekšējā ļitakā. Ai, ai, ai, sen vairs nevaru iedomāties lidošanu bez adīšanas. :)
Izlidojam laikā, pusotra stunda, un esam RIX. Vēl viena, un esmu
Sarkandaugavā.
Vēlreiz paldies
Lilijai par pamudinājumiem rakstīt & rūpēm par puķēm. :)
P.S. Adījuma raksts atradās bikšu aizmugurējā kabatā. :D
P.S. Adījuma raksts atradās bikšu aizmugurējā kabatā. :D
Pirmo reizi dzirdu par tādu Embraer, izrādās, brazīlieši arī taisa gaisa busus. Aviosabiedrība bija arī British Airways vai to tu tik tā ieliki?
AtbildētDzēstSorry, redzu savu kļūdu - МАУ taču :D
AtbildētDzēstNevarēju tīmeklī atrast nevienu МАУ Embraer-a foto, bet gribējās parādīt. Izkārtojums 2+2, varenu plati ādas sēdekļi. Uziet stāvus debesīs & tikpat strauji arī nolaižas. Jauka mantiņa, īpaši salīdzinājumā ar boļķika ventilatoriem. ;D
AtbildētDzēst