2019. gada 1. janvāris

@BCN 🇪🇸



@BCN 🇪🇸 biju savīkšījis 1h ilgu starplaiku starp lidojumiem. Lai dzīvi padarītu incantāku. Kādā mazā, jaukā VIE 🇦🇹, kur valda absolūts ordnungs tas būtu tīri normāli, bet ne jau nu pie dienvidu tautām, milzīgā lidostā & savienojumam neŠengena–Šengena (kas nozīmē, ka pa vidu atmīnēšana & pases pārbaude). Pēcpusdienā tādas lietas labāk ne, pat ļaužiem ar dzelzs nerviem ne. Gaisa kuģa pirmais lidojums tomēr kavējas daudz retāk nekā turpmākie.
No KIV 🇦🇩 izlidojam gandrīz noliktajā laikā (ar 5min kavēšanos), šoferīši paziņo, ka viņi saraušot & lidojums būšot par 25min īsāks, nekā sarakstā paredzēts (3h10 vs. 3h35). Tātad būsim galā 1h20 pirms lidojuma uz GOT 🇸🇪. Kjūt! Patiesībā šoferīši sarāva vēl vairāk, un iznāca 1h28. Pilnīgi nekāda iemesla satraukumam.
Ejot pa lidostu, redzu — zīmi Tranzīts. Vēl labāk! Parasti savienojums neŠengena–Šengena nozīmē: pasu kontrole (mēdz būt rindas), ārā no ierobežotas piekļuves zonas ( airside), kopēja rinda uz atmīnēšanu, turklāt var gadīties vēl pamatīgs gabals līdz izejai uz lidmašīnu. Šeit rindas izpaliks.
Esam seši pārbaudāmie no Kišiņevas atlidojuši — pieci spāņi, kuriem tālāk iekšzemes lidojumi, & es. No citiem lidojumiem neviena. Ir arī tante & tēvocis (nu, ~20 gadu par mani jaunāks) — atmīnētāji, bet nav robežsarga. Tante zvanās bez mitas, bet robežsargs kā nenāk, tā nenāk. Tante pieraksta mūsu lidojumu numurus blociņā & zvanās atkal. Nekā. Pagājušas jau 20min. Pusstunda. 40min. Sen jau būtu ticis ar visām procedūram galā kopējā plūsmā. Līdz iekāpšanas beigām palicis 10min, bet flightradar24.com rāda, ka gaisa kuģis no Gēteborgas vēl tikai grasās sēsties, un, kā zināms, kamēr tas gaisā, iekāpšanai vajadzīgas īpašas iemaņas, kādu gluži visiem raiņa pakšiem nav.
Uzlieku visplatāko smaidu (ceru, ka caur masku varēja sajust!), bakstu ar pirkstu iekāpšanas beigu laiku tālrunī & ļooooti rāmā balsī saku, lai taču kaut ko dara. Spāņiem, kuri gaida kopā ar mani, nav informācijas par patieso situāciju, un viņi, par manu likteni norūpējušies, kopīgiem spēkiem metas virsū nabaga tantei & tēvocim.
Mani atmīnē, jo neko citu jau viņi nevar, un pa to laiku klāt arī robežsargs. Caur dienesta eju mani izlaiž Šengenas pusē. Uz atvadām uzsaucu Muchos grazias & dodos pa veikaliņiem meklēt pastkartes, jo vēl tik izkrauj atlidojušos. Pastkaršu nebija.
Gaisa kuģī iekapju gandrīz beidzamais, kā par brīnumu atrodu mugursomai vietu plauktā, un redzu, ka man laipni atstājuši vietu 16F. 😊
@GOT 🇸🇪 7h starp lidojumiem, bet sviedri par turp & atpakaļceļu līdz 20km attālajai Gēteborgai vēlas €25. Tas jau gandrīz tikpat, cik mans mājupceļš KIV 🇦🇩 – BCN 🇪🇸 — GOT 🇸🇪 — RIX 🇱🇻!! Lai brauc paši par tādu cenu! Palikšu lidostā & vingrināšos rakstniecībā.
P.S. Jaunākajā ikpiektdienas sarakstā Pārvadātājs aizmirsis 🇱🇻 norādīt — return not recommended.
P.P.S. Ja no manis 14 dienu ne vēsts, ziniet — esmu uz sutkām par centieniem nokļūt no RIX 🇱🇻Sarkadaugavā komandanta stundas laikā. 😊
P.P.S. (jau pēc pusnakts Sarkandaugavā) Labu nakti! Varu nomierināt līdzpilsoņus: Kankariņa/Plikgalvja asinssuņi jūsu labjutību sargā patiesi cītīgi. Vakarnakt ceļā no Rātslaukuma līdz Sarkandaugavai piesējās trīs reizes. Būtu vēlējies, kaut viņi divdesmit gadu Centrāltirgū спирт, водка, сигареты būtu tikpat cītīgi tvarstījuši!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru