2018. gada 6. jūnijs

uz Budapeštu


Pērn augustā sapirkos lētas ukraiņu gaisa līniju biļetes, arī uz Budapeštu, uz Wāgnera festivālu. Nebija vēl klāt Ziemsvētki, kad šamējie metās pārbūvēt sarakstu; dažām lidojumam laiks mainījās pat pa divi lāgi, un neaiztikti palika tikai divi no desmit. Dažiem atnāca ziņa par izmaiņām, citiem - ne.
Rītdienas lidojumu viņi pārcēla 25min vēlāk (ielidošana 2.45pm vietā 3.10pm). It kā nieks vien, tomēr uz TRISTANu četros arī ar taksi nepaspēt).
Citus grozīto lidojumu vietā viņi bija iedevuši visu, ko vēlējos, tāpēc pirms nedēļas uzrakstīju viņiem, ka vēlos lidot dienu iepriekš, un pat iemeslu paskaidroju. Pēc dienas saņēmu zvanu, ka neko es nedabūšot; lai lidojot vien 7.jūnijā. Neliktos mierā & divas dienas centos sazvanīt viņus caur tīmekļa zvanu sistēmu. Pilnīgi bezcerīgi: divi dienu laikā divas reizes savienojās; vienu nepaspēju pieskriet pie datora & atbildēt, otru mani nevarēja dzirdēt.
Vakar pašā vakarā atklāju, ka viņiem ir arī kāds Latvijas astoņtūkstošais numurs. Sazvanīju, bet ģevuška, aizgājusi pēc padoma & vēlējusi man nenolikt klausuli, galu galā tomēr atšuva. Biju teju vai samierinājies ar likteni slikteni, tomēr rīts gudrāks par vakaru: ceļā no Rīgas uz Kijevu izdomāju, ka nodokļus esmu samaksājis, bet biļeti varu dabūt par viņu uzticības mīlēm (loyality miles). Tāpat tās nekur citur liekamas kā saritināmas & iestumjamas ausī.
Borispolē pietecēju pie MAУ būdiņas & vispirms lūdzu pārlikt atceļa lidojumu no rīta uz vakaru (sākumā bija agrā pēcpusdienā, un tad viņi uz savu galvu bija nolēmuši, ka man jālido no rīta, vien man bija aizmirsuši to pavēstīt). Sākumā ģevuška centās mani aizlidināt uz Rīgu jau šovakar, tomēr izdevās vienoties, ka lidošu 19. jūnijā, kā paredzēts.
Tas liku viņai priekšā savu lielāko vajadzību, teikdams, ka laiks mainīts & jaunais man pagalam neder. Viņa gan iebilda, ka tās tikai 25min, uz ko teicu, ka minūti nokavēts ari ir nokavēts. Pusminūti ilga pirkstiņpolka uz tastatūras, un metos uz autobusu, jauniegūto šīsdienas rezervācija apliecinājumu virs galvas vicinādams kā daždien mākslas vingrotājas savas lentes. ;D

Šobrīd izcīnītajā ļitakā uz Budapeštu, boarding completed & laime nav aprakstāma. Жить хорошо, но хорошо жить ещё лучше. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru